Shaklee

KAMI ADALAH PENGEDAR SHAKLEE ANDA YANG SAH. (SID 924151) JIKA INGIN MEMILIKI SUPLEMENT SHAKLEE YANG ORIGINAL PASTIKAN ANDA DAPATKAN DARIPADA KAMI. DENGAN APA SEKALI TUJUAN. COD AREA PUTRAJAYA, KLCC, BANGI, KAJANG DAN TANJONG KARANG. PENGHANTARAN JUGA KESELURUH MALAYSIA, SABAH SARAWAK DAN JUGA INDONESIA.

WA/SMS: +60123827140
FB: FIT MOM CONNER

Followers

Friday, January 24, 2014

Kepentingan B-Complex Shaklee


Entry hari ini nak cerita pasal kepentingan  Vitamin B-Complex Shaklee. Sebelum nak cerita mengenai kepentingan Vitamin B-Complex ni saya nak cerita apa dia Vitamin B-Complex Shaklee. Kalau tak kenal maka tak cinta kan??



Vitamin B penting untuk kesihatan yang baik. Adakah anda mendapat vitamin B yang mencukupi? Tekanan harian, tabiat pemakanan yang tidak sihat dan sesetengah bahan ubatan bole meningkatkan risiko kekurangan bekalan vitamin B anda. Vitamin B merupakan keperluan asas dalam diet sihat. Vitamin B Complex Shakle menawarkan vitamin B yang lengkang. Mengandungi8 jenis vitamin B bagi membantu memelihara kesihatan yang baik.

1. B1, B2, B3, B6 biotin dan asid pantotenik membantu badan menukatkan protien, lemak dan karbohidrat kepada tenaga.

2. Asid Folik dan B12 membantu dapam pembentukan sel sel darah merah di dalam tubuh. Jumlah asid folik yang mencukupi dalam diet harian membantu mencegah kecacatan neural bagi wanita yang merancang kehamilan debrlum konsepsi dan semasa 12 minggu tempoh kehamilan bagi dos harian sebanyak 400 mcg.

Jum kita kenal makanan harian yang kaya dengan Vitamin B Complex.

1. Sayuran Hijau
2. Daging
3. Ayam
4. Telur
5. Ikan
6. Kacang dan bijiran dan sebaginya.


Secara ringkas, B-Complex Shaklee dapat membantu :

1. Mengurangkan stress
2. Menambahkan tenaga
3. Mencegah anemia
4. Mengandungi asid folik yang baik untuk wanita hamil
5. Meningkatkan konsestras
6. Awet muda dan melambatkan proses uban.

Anda boleh mendapatkan B-Complex Shaklee dengan menghubungi saya.

Yanti
fitmomsconner@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...