Shaklee

KAMI ADALAH PENGEDAR SHAKLEE ANDA YANG SAH. (SID 924151) JIKA INGIN MEMILIKI SUPLEMENT SHAKLEE YANG ORIGINAL PASTIKAN ANDA DAPATKAN DARIPADA KAMI. DENGAN APA SEKALI TUJUAN. COD AREA PUTRAJAYA, KLCC, BANGI, KAJANG DAN TANJONG KARANG. PENGHANTARAN JUGA KESELURUH MALAYSIA, SABAH SARAWAK DAN JUGA INDONESIA.

WA/SMS: +60123827140
FB: FIT MOM CONNER

Followers

Monday, January 6, 2014

Kelebihan Vitamin E Shaklee

Hallo..hallo.. Arini nak update mengenai Vita-E Complex Shaklee. Sebelum-sebelum ni, tak cerita detail apa itu Vitamin E. Cume kasi tahu yang Vitamin E ni bagus untuk kesuburan lelaki, nak kulit cantik dan juga bagus untuk jantung.  So arini nak cerita detail sikot mengenai Vita-E Complex Shaklee.

Tak tahu maka tak cinta ye kan? Jum kite kenal lebih dekat apa itu Vitamin E dn kebaikkan Vitamin E dapam diet harian kita.

Vita-E Complex shaklee ini mengandungi Vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.


Setiap kapsul gel lembut Vita-E memberikan: 

1. 400 IU Vitamin E semulajadi dan 10mcg selenium.
2. Membantu dapam memelihara kesihatan baik.

Vita-E ini tidak mempunyai pewarna, perasa dan pemanis tiruan.

10 Kebaikan Vitamin E

1. Membuatkan si pengamal nampak lebih muda kerana Viamin E melambatkan proses penuaan.
2. Ia memperbaiki peredaran darah, yang manaperlu untuk memperbaiki tisu dan sengat berguna dalam rawatan premenstrual syndrom (PMS) dan penyakit fibrosystle buah dada. Bagi mereka yang sering menghidapi senggusut yang teruk, sehingga berguling-guling disebabkan sakit perut,
boleh la mencuba Vitamin E.
3. Mengurangkan parut yang diakibatkan oleg sesetangah kecederaan.
4. Vitamin E boleh meningkatkan kesuburan, bukan sahaja wanita malah la juga menambah pengeluaran air mani lelaki. membantu mereka yang mempunyai masalah low count sperm.
5. Vitamin E menggalakkan kulit dan rambut menjadi sihat, cantik dan lebat.
6. Vitamin E juga di kenali sebagai Vitamin cinta kerana membeantu merawat masalah keintiman suami isteri.
7. Kajian menunjukan kebanyakan lelaki yang mengambil vitamin E untuk sekurang-kurangnya seminggu akan mengalami tenaga seksual yang lebih baik.
8. Vitamin E membuatkan anda nampak lebih muda kerana vitamin E dapat melindungi kulit daripada matahari dan radiasi UV dan udara tercemar yang boleh menyebabkan kedutan di kulit.
9. Bagi wanita, Vitamin E mengurangkan sindrome PMS ketika haid, pre-menopose sindrom seperti mood swing dan sebagainya.
10. Vitamin E mangawal penghasilan estrogen bagi wanita dan progesteron bagi lelaki di mana baik untuk hubungan intim.



Selain itu, vitamin E ada banyak khasiat juga seperti gambar di atas.

Bagi mendapat kan Vitamin E shaklee.. Anda bole hubungi saya yek..

Yanti
SID: 924151
fitmomsconner@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...