Shaklee

KAMI ADALAH PENGEDAR SHAKLEE ANDA YANG SAH. (SID 924151) JIKA INGIN MEMILIKI SUPLEMENT SHAKLEE YANG ORIGINAL PASTIKAN ANDA DAPATKAN DARIPADA KAMI. DENGAN APA SEKALI TUJUAN. COD AREA PUTRAJAYA, KLCC, BANGI, KAJANG DAN TANJONG KARANG. PENGHANTARAN JUGA KESELURUH MALAYSIA, SABAH SARAWAK DAN JUGA INDONESIA.

WA/SMS: +60123827140
FB: FIT MOM CONNER

Followers

Friday, December 27, 2013

Kelebihan dan Cara Menjadi Ahli Shaklee





Bagaimana nak mendaftar sebagai ahli @ pengedar Shaklee?

Anda cuma perlu menghubungi saya, di mana saya akan menguruskan pendaftaran atau pergi sendiri ke branch Shaklee dan mendaftar menggunakan ID saya sebagai sponsor/upline. Bole hubungi saya untuk keterangan lanjut.

Yuran Keahlian Shaklee?

Anda boleh mendaftar dengan membuat pembayaran untuk yuran keahlian sebanyak RM65 seumur hidup ataupun membuat pembelian melebihi 200 uv atau bernilai RM650 keatas untuk mendapatkan keahlian percuma.

Tak Perlu Maintain Point dalam Shaklee?

Sekiranya cuma nak makan sendiri, tak perlu kekalkan points, melainkan anda mahi memulakan perniagaan dengan Shaklee, anda perlu dapatkan point tertentu.

Tak Wajib membuat pembelian setiap bulan untuk maintain keahlian?

Benar tidak perlu mengekalkan point atau pembelian setiap bulan.

Bagaimana sekiranya saya berminat hendak menjadi ahli Shaklee untuk bisnes, tetapi saya tidak tahu/tidak pandai/tiada asas dalam bisnes?

Jika anda membuat keputusan untuk berbisnes bersama saya, anda tidak perlu risau kerana kami ada menyediakan group coaching khas, secara dalam talian sahaja. Tidak perlu tinggalkan pasangan atau anak-anak. Saya sendiri akan memberi bimbingan percuma.

Kalau nak mulakan bisnes Shaklee ini, perlu modal atau buat pinjaman ke?

Ini keistimewaan memjadi keluarga Shaklee. Tidak perlu modal yang besar ataupun membuat pinjaman semata-mata mahu memulakan perniagaan. Ya, memang betul tiada modal yang dinoerlukan. Modal anda hanyalah semangat dan keinginan yang kuat untuk berjaya.

Apa kelebihan menjadi Ahli Shaklee?

1. Boleh membeli produk dengan harga ahli dan mengumpul point anda sendiri. Dengan point yang tertentu anda melayakkan  diri untuj menerima bonus dalam bentuk tunai tanpa perlu ada downline.

2. Jika berminat untuk berbisnes, ada kelas tertutup disediakan oleh Masters di dalam group kami.

3. Shaklee menawarkan 3C iaitu Cash, Car and Convention.

Anda berminat??

Bole hubungi saya yek.

Saya juga adalah Gold Ambassodor bagi Indonesia. Kepada sesiapa yang berada di Indonesia yang ingin menjadi pengedar Shaklee, anda bole hubungi saya juga. Saya bisa menjadi sponsor/upline anda di Indonesia.

Yanti 
WA : +60123827140
fitmomsconner@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...