Shaklee

KAMI ADALAH PENGEDAR SHAKLEE ANDA YANG SAH. (SID 924151) JIKA INGIN MEMILIKI SUPLEMENT SHAKLEE YANG ORIGINAL PASTIKAN ANDA DAPATKAN DARIPADA KAMI. DENGAN APA SEKALI TUJUAN. COD AREA PUTRAJAYA, KLCC, BANGI, KAJANG DAN TANJONG KARANG. PENGHANTARAN JUGA KESELURUH MALAYSIA, SABAH SARAWAK DAN JUGA INDONESIA.

WA/SMS: +60123827140
FB: FIT MOM CONNER

Followers

Monday, December 23, 2013

Set Berpantang dan Bersalin Shaklee

Berpantang bersama Shaklee. Anda tidak perlu lagi untuk memakan jamu ataupun akar kayu. Shaklee menawarkan set bersalin dan berpantang yang sangat-sangat bagus dan senang diuruskan. Hanya memakan pil sahaja dan juga meminum soya based GMO yang tinggi kandungan protien. Senang tak yah susah-susah..

Badan pun cepat cergas dan sehat. Tidak letih dan lesu. Iya la kan..kene bangun tengah malam untuk menyusukan anak..dengan set bersalin dan berpantang ini anda lebih sehat dan cergas.

Apa ada dengan set bersalin dan berpantang Shaklee?

Bagi saya.. Supplement yang paling penting adalah seperti berikut. Ini mengikut pengalaman peribadi ketika melahirkan anak saya.

1. Vitalea
2. B-Conplex
3. Vitamin C
4. Zinc Complex
5. Energy Soy Protien (ESP)

Kenapa Penting?

1. Vitalea 


Merupakan multivitamin hebat untuk membantu ibu kekal bertenaga sepanjang berpantabg & manpu menguruskan anak serta kerja rumah yang ringan walaupun berpantang. Kaya dengan iron fomula dimana bagus untuk pembentukan sel darah merah dan menambah darah.

2. B-Complex 


Membantu mengawal emosi ibu, memberi rasa tenang & mengurangkan stress. Menambah selera makan dan mengandungi asid golic yang bagus untuk rahim ibu.

3. Vitamin C


Membantu ibu memulihkan luka dengan cepat dan mnungkatkan sistem imunisasi ibu dan anak serta mencantikkan kulit. 



Merupakan kompinen utama ikan haruan yang membantu luka bersalin cepat sembuh samada luka bersalin normal ataupun pembedahan.






 Membantu membekalkan tenaga yang berpanjangan kepada ibu.


Untuk keterangan lanjut..
Boleh hubungi kami seperti di bawah..


Yanti 
WA : +60123827140
fitmomsconner@gmail.com











No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...