Shaklee

KAMI ADALAH PENGEDAR SHAKLEE ANDA YANG SAH. (SID 924151) JIKA INGIN MEMILIKI SUPLEMENT SHAKLEE YANG ORIGINAL PASTIKAN ANDA DAPATKAN DARIPADA KAMI. DENGAN APA SEKALI TUJUAN. COD AREA PUTRAJAYA, KLCC, BANGI, KAJANG DAN TANJONG KARANG. PENGHANTARAN JUGA KESELURUH MALAYSIA, SABAH SARAWAK DAN JUGA INDONESIA.

WA/SMS: +60123827140
FB: FIT MOM CONNER

Followers

Thursday, December 19, 2013

Testimoni Set Kurus Shaklee - ESP, Alfalfa and Omega Guard


Halloooo!!

Lama tak update blog.. Sejak 2 menjak berkecimpung with Shaklee...
Alhamdulillah...Setakat ni Alya baik2 belaka..nant ku update cerita pasal Alya yek..

Hari ni nak cerita pasal pengalaman mengambil supplement shaklee untuk kurus..
Sejak BF kan Alya berat badan I naik mendadak..selera makan memang macam naga..setiap masa asik nak mengunyah aje..adeh..memang payah la..

Tup tup semua orang tegur saya dah tembam dah berisi..
En Husben pun tegur..huhuhu... Tak leh jadi ni..so sy pun decided nak try makan Supplement Shaklee yang untuk kurus...

Bermula dengan Awal bulan April 2013.. Saya tambahkan Omega Guard dalam rutin harian saya...
sebelum ni memang konsistent mengambil ESP and Alfalfa.. so saya just add Omega Guard dalam diet harian..makan hari2..

Masa ambil omega guard ni...memang saya dapat mengawal selera makan..makan pun tak banyak mana...Alhamdulillah..amat serasi dengan saya...

Dan gambar di bawah adalah buktinya...

Now saya nak konsistent mengambil Omega Guard..
Dapat mengawal berat badan...





Waktu April 2013, berat was 51 KG, then October 2013 was 46 KG..

Amat2 berbangga dengan Shaklee...


Set Kurus Power, Omega Guard, Lecithin and Alfalfa..

Boleh amik set ini juga...yang ni lagi power la..hasil dalam 5KG in a month bole turun...

Kalau nak tahu lebih detail..

Boleh contact saya..

Agen Shaklee Anda..

Yanti aka Cheyan
WA: +60123827140
fitmomsconner@gmail.com








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...