Shaklee

KAMI ADALAH PENGEDAR SHAKLEE ANDA YANG SAH. (SID 924151) JIKA INGIN MEMILIKI SUPLEMENT SHAKLEE YANG ORIGINAL PASTIKAN ANDA DAPATKAN DARIPADA KAMI. DENGAN APA SEKALI TUJUAN. COD AREA PUTRAJAYA, KLCC, BANGI, KAJANG DAN TANJONG KARANG. PENGHANTARAN JUGA KESELURUH MALAYSIA, SABAH SARAWAK DAN JUGA INDONESIA.

WA/SMS: +60123827140
FB: FIT MOM CONNER

Followers

Saturday, January 18, 2014

Cinch Shake Mix - Kurus bersama Shaklee

Happy weekend everyone.,

Selamat berhujung minggu bersama keluarga. Ada yang tengah work out untuk kurus? Ade yang tengah diet? Kalau masih tercari-cari supplement untuk membantu menurunkan berat badan.. 

Anda bole mencuba produk Shaklee untuk kurus. Shaklee menawarkan pelbagai set yang bole di sesuaikan dengan kehendak anda sesuai dengan budget dan keadaan berat badan.

Selalu set yang sangat mrmbantu adalah set yang mengandungi cinch shake dan energy cinch tea. Di mana cinch shake adalah meal replacement yang tinggi kandungan protien. Cinch Shake mengandungi leucine yang merupakan otot yang membina asid amino yang terdapat dalam protien tertentu. Leucine telah menunjukkan dapat mengekalkan 100% jisim otot tanpa lemak. Cinch shake juga mengelakkan badan mengelebeh kerana penurunan berat badan.

Cinch shake mix mempunyai 3 perasa. Iaitu perasa vanila, coklat dan coffe latte..
boleh pilih perasa yang anda gemari...




Anda juga memerlukan supplement yang dapat membakar lemak. Iaitu lecithin atau pun Omega Guard. Kedua-dua lecithin dan omega bertindak sebagai pemecah lemak dan pengelmulsi lemak. 

Selepas lemak di bakar, pembuangan toksin dan lemak keluar daripada badan memerlukan agen pendetox. Agen pendetox yang disarankan adalah Alfalfa Complex atau pun Herbalax. 
Alfalfa bertindak membuang toksin dalam badan dan juga membersihkan usus. Herbalax pula, membuang toksin degil dalam badan yang sudah lama di dalam badan. 

Gabungan 3 products ini menghasilkan result yang mengagumkan. Anda perlu mencubanya untuk tahu keberkesanannya.

Di samping itu.. Anda bole menambah cinch tea untuk tenaga berpanjangan, oleh itu anda mampu mengawal nafsu makan.




Cinch Shake Mix, Omega Guard dan Alfalfa.


Summary of the product.


Bole hubungi saya untuk detail..

Yanti
fitmomsconner@gmail.com





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...