Shaklee

KAMI ADALAH PENGEDAR SHAKLEE ANDA YANG SAH. (SID 924151) JIKA INGIN MEMILIKI SUPLEMENT SHAKLEE YANG ORIGINAL PASTIKAN ANDA DAPATKAN DARIPADA KAMI. DENGAN APA SEKALI TUJUAN. COD AREA PUTRAJAYA, KLCC, BANGI, KAJANG DAN TANJONG KARANG. PENGHANTARAN JUGA KESELURUH MALAYSIA, SABAH SARAWAK DAN JUGA INDONESIA.

WA/SMS: +60123827140
FB: FIT MOM CONNER

Followers

Wednesday, January 1, 2014

Memiliki Kesihatan yang Baik untuk Tahun Baru 2014


Happy New Year everyone...


How new year eve? Sambut mana? Hope everything ok and fine..

So what is your new resolution for 2014??

Apa kata kita membuat azam untuk menjadi lebih sihat dan memiliki kesihatan yang optimum pada tahun 2014. Oleh itu kami di FMC amat-amat menggalakan pembaca semua untuk memiliki kesihatan yang baik dengan mencuba dan memiliki produk-produk Shaklee.

Bila anda konsisten mengambil supplement, badan anda akan mempunyai Nutrien yang betul dan cukup untuk tugasan hari-hari,


Cuba anda lihat perbezaan gambar diatas. Mereka berdua ini adalah sepasang kembar di mana DNA masing-masing adalah sama sejak di lahirkan. Jika di lihat di dalam gambar ini, perbezaan amat ketara. Mereka berdua berumur 69 tahun dan salah seorang adalah pengamal Shaklee tegar. Cuba anda teka yang mana mengamalkan Shaklee??

Iya yang di sebelah kanan Gambar. Dia telah mengamalkan shaklee untuk lebih 20 tahun dan dia sangat aktive dengan kehidupan harian beliau. Anda boleh CLICK SINI untuk mendapat cerita lebih lanjut mengenai Mary.



Rencana Kesihatan Shaklee


Antara produk-produk Shaklee yang mengandungi Nutrien semula jadi.

Anda boleh menghubungi kami untuk mendapatkan produk Shaklee. Kami akan memberi khidmat nasihat supplement mana yang perlu untuk anda. Anda cuma perlu memberi tahu tujuan kesihatan anda dan di mana yang anda ingin focus.

Boleh hubungi kami disini..

Yanti @ Cheyan
WA/SMS : +60123827140
Email: fitmomsconner@gmail.com
FB LIKE : FIT MOMS CORNER

Happy New Year!!




Bye..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...